We gaan vertrekken

17 september 2023 - Rijswijk, Nederland

Lieve familie, vrienden en medebewoners,

begin volgende week gaan we weer vertrekken richting Portugal voor onze 3e overwinteringsreis.

Via dit reisblog kunnen jullie onze reis volgen als je dat wil.

Lees / kijk gezellig mee, reageren is uiteraard niet verplicht.

Lieve groetjes

Arnold en Marjo

1. Selma Knulst:
    Bon voyage!
  2. Karin, Kenn en Ijeoma:
    17 september 2023
    Precies op het juiste weer moment, laat de regen maar bij ons en ga het warme weer tegemoet!
    We zullen jullie missen maar wensen jullie een heerlijke tijd toe! En ach...gelukkig hebben we nu het internet dus contact is zo gelegd 😘🥰
  3. GrePi:
    17 september 2023
    We gaan mee genieten. Zijn we toch ook een beetje aan het overwinteren. Volgend jaar zijn we vast en zeker weer van de partij. Goede start en 😊 geniet, 😉 geniet.
    Liefs, GrePi
  4. Elly en Richard:
    17 september 2023
    Wat een heerlijk vooruitzicht voor jullie overwinteren in Portugal. Wij wensen jullie heerlijke maanden toe.
    Geniet er samen van en wij lezen gezellig mee hoe het jullie vergaat. Have fun.
  5. Laura:
    Een hele goede reis ! Op naar mooie momenten samen
  6. Hans en Carla:
    Het is alweer zover 👍
    Ga er een mooie reis van maken en genieten van de warmte daar. Wij gaan een beetje meereizen en waarschijnlijk bekende plekjes tegenkomen. Ga vooral genieten en wees voorzichtig.
  7. Nicolette Blok:
    18 september 2023
    Daar gaan jullie weer..heel veel plezier en hele mooie reis ..weer genieten van alle voordelen van pensionada zijn..wens jullie veel zon toe..en...veilige reis...
  8. Lex en Claea:
    18 september 2023
    Morgen gaat de contactsleutel weer op “start” voor ongetwijfeld een mooi avontuur van vele kilometers. Veilige reis en GENIETEN...😘😘 uit 🇵🇹
  9. Maryvdboogaard:
    Heel veel plezier.